Toiminta

Seuran tärkeintä toimintaa ovat säännölliset harjoitukset. Harjoituksissa ohjaajat pyrkivät antamaan opetusta monipuolisesti ja turvallisesti. Harjoittelu tapahtuu ryhmässä, mutta jokainen harjoittelija voi edetä oppimisessaan omaa tahtiaan.  Oman harjoittelun lisäksi edistyneet oppilaat pääsevät jakamaan oppejaan apuohjaajina ja mahdollisesti myös ohjaajan tehtävissä.

Viikoittaisten harjoitusten lisäksi järjestetään säännöllisesti harjoitteluleirejä (2-6 krt/ vuosi/ laji). Leireille kokoontuu harjoittelijoita sekä omasta että muista seuroista. Leirit koostuvat useista erillisistä harjoituksista ja opetuksesta vastaavat kokeneimmat opettajat. Leirien yhteydessä järjestetään tarvittaessa vyökokeita. Osa seuran jäsenistä pääsee osallistumaan myös joihinkin ulkomailla järjestettäviin leireihin.

Harjoittelun lisäksi järjestetään aika-ajoin muutakin toimintaa, mm. yhteisiä illanviettoja ja retkiä.